Zakupy mangowe

piątek, 16 września 2016

Zawieszenie bloga

           Nigdy nie sądziłam, że to się stanie w ogóle, a jeśli już to miałam nadzieję, że trochę później. Do zawieszenia bloga z jednej strony jestem zmuszona przez czynniki zewnętrze (moje życie w jeden dzień, przez jedną informację wywróciło się do góry nogami), a z drugiej już od dłuższego czasu nie mogę zebrać się w sobie, usiąść i coś napisać. Cokolwiek. Mam nadzieję, że to się szybko zmieni i, że wrócę tutaj kiedyś (oby jak najszybciej) z wielką weną. Na razie nic nie będzie się tutaj pojawiać ;-;. 

Do, mam nadzieję, następnego!

7 komentarzy:

  1. Pozałatwiaj swoje sprawy i wracaj do nas szybko! :'^)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do zobaczenia (przeczytania?) za jakiś czas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję i życzę Ci, żeby wszystko się dobrze ułożyło (nawet jeśli ta informacja była pozytywna, to żeby układało się jeszcze lepiej) i obyś nabrała sił jeśli nie na bloga, to może do innych hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smuteczek. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i szybko wrócisz do naszej mangowej rodziny blogasiów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że uda ci się poukładać wszystkie sprawy w życiu. Wracaj szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To już prawie rok, mama nadzieję, że się doczekamy

    OdpowiedzUsuń