Zakupy mangowe

czwartek, 31 lipca 2014

Moje zakupy mangowe!-podsumowanie lipca


Lipiec
Hejka ! Będzie to podsumowanie lipca w moich zakupach mangowych , widziałam już takie wpisy i filmiki z czymś takim więc pomyślałam - czemu nie ? też takie cuś zrobię i jest !Zapraszam !




Kobato #2
Doubt#2-#4
Kuroko's Basket (Kuroko no Basket) #9
Karneval #7
Egzorcyzmy Marii (Denzai no Maria)
PMMM:The different story #2
Hetalia #2
Otaku #50


Od JPF-u(Japanica Polonica Fantastica)


           W końcu uzupełniłam całego doubta, 1 tom kupiłam z pół roku temu jak nie dalej ale w końcu jest ! Czy te okładki nie są cudne ? (najbardziej podobają mi się obrazki z tyłu ale ciii ). Jej zakończenie naprawdę mnie zaskoczyło !(kiedyś dodam recenzje (kiedyś na peewno)) 
         2 Kobato ... 1 tom był lepszy, po przeczytaniu tego i 3 to, szczerze ? zawiodłam się . Moja 1 pozycja od CLAMPA spodziewałam się czegoś lepszego,co nie zmienia faktu że żary są całkiem spoko ;) Będę kupować dalej bo nie lubię miec nie zakończonych pozycji .

Od Waneko 


         Chyba najbardziej w tym miesiącu czekałam na karnevala , okładki z tej serii są naprawdę piękne , teraz jest taki bardziej neonowy kolor i myślę ,że trochę różni się od reszty, która była głównie utrzymana w pastelowych kolorach . Oprócz tego wydaje mi się (lub tak jest) ,że tomik jest najcieńszy ze wszystkich które się ukazały .To nad czym najbardziej ubolewam to to, że pod koniec rysunki są hmmm wyblakłe (?) tak jakby nagle tusz zaczął się kończyc w drukarce. Mimo tych kilku wad jestem zadowolona z kolejnej części historii która się tu pojawiła.
         Madoka ,Madoka i co ja mam o niej napisać ? nuuudy (oczywiście dla mnie) oryginał był naprawdę świetny i to głównie ze względu na niego kupuję tą ,,inną historię" no bo 3 tomu to nie dużo a wciąż żywię Nadzieję że ostatnia część czymś mnie zaskoczy . Okładka ładna ale tył mi się nie podoba :( . W przypadku obydwóch manga wykonanie świetne bo w końcu Waneko to Waneko .
           
Od Studia JG


         Wszystkiego dobrego Otaku z okazji 8 lat i 50 numeru magazynu ! Wow ten magazyn już tak długo wydają ! A ja kupuję dopiero od chyba marca tamtego roku mimo tego lubię otaku i kupuje,a to rocznicowe powiększone wydanie myślę że jest świetne, tło okładki jest takie fajne i się świeci :) Wywiady z wydawnictwami mangowymi super no i 2 duże plakaty, nie mogłam zdecydować się co powiesić, ale w końcu wybrałam księcia piekieł : devils and realist (na odwrocie był atak tytanów)
         Kolejna część hetali ...jeszcze nie czytałam mam nadzieje, że będzie dobre no i, że będzie polska ale to taki szczegół . Okładka jest ładniejsza niż w internetach więc daje okejke , ten zielony jest fajny ^^.
Od Taigi


            Egzorcyzmy Marii z oryginału Denzai no Maria , nowa jednotomówka od Taigi jest mangą na podstawie gry co nie może wróżyć nic dobrego, według mnie to zwykła reklama no i jeszcze ta cena ,prawie 23 zł. dlaczego ? ja się pytam czemu ?chociaż okładka nie jest zła (marne pocieszenie )

IIII ostatnia manga :
KUROKO NO BASKET
   niestety po włosku :P kupiłam ją na wakacjach, po prostu nie mogłam się powstrzymać, jest to 9 tom i pojawiają się już w nim takie postacie jak: przyjaciel Taigi Himuro Tatsuya i kolejny pan z pokolenia cudów Atushi Murasakibara . To dopiero 9 tom a tu już oni WOW . Wydanie mi się nie podoba myślę że KAŻDE polskie wydawnictwo wydałoby to w lepszej formie no ale pozostaje tylko jedno : czekac 

kupiłam jeszcze przypinki więc też je dodam 

Pandora Hearts - Intencja otchłani (Abbys jak kto woli Alice)

Magi:the labyrinth of magic /the kingdom of magic -Kougyoku Ren w wersji Vinea 

Haikyuu - większość drużyny karasuno (w okularkach)

Darmowa przypinka z yatty za osiągnięcie :piąte zakupy

       Wszystkie przypinki kupowałam przez yatte ze swoja grafiką .
Są naprawdę śliczne :D i w idealnym stanie żadnych wgłębień , nic po prostu cud miód i maliny XD

                                                                                               Koniec.


Na wstępie mojej jakże cudownej wypowiedzi chciałabym przeprosić za poprzedni wpis w którym zmieniała się czcionka naprawdę nie wiem co się stało .
A oto pierwszy post z serii ,,i nie tylko" z tytułu bloga, takie podsumowania będę robic co miesiąc nie ukrywam, że z tym miałam problem bo najpierw napisałałam a potem mi się usunęło (wczoraj) chciałam zdążyć na dzisiaj ale i tak późno dodaje :(.
Już niedługo więcej nowości z serii ,,i nie tylko " więc zapraszam do wpadania od czasu do czasu na bloga, będzie mi miło :D 
Przepraszam za słabą jakość zdjęć, w następnych opisach postaram się miec lepszą jakość . W następnym wpisie mam zamiar zamieścić krótki opis wszystkich mang które kupuje żebyście wiedzieli o co chodzi , zazwyczaj będę je dodawać dzień przed podsumowaniem ale teraz mi się nie udało .
PS. Wiecie jak zrobić żeby zdjęcia były obok siebie ?
Dziękuje że odwiedziłeś mój blog i zachęcam do dodawania komentarzy z opisem swoich mangowych zakupów miesięcznych 

do następnego !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz