Zakupy mangowe

czwartek, 17 lipca 2014

Początek

POCZĄTEK

Więc...jest to mój pierwszy blog którego (jak pewnie się już domyśliliście ) tematem przewodnim będzie głównie manga i anime chociaż w większej mierze mam nadzieje manga . Czyli będę tu publikować w   recenzje mang wydanych w Polsce , tych tomików nie ma aż tak dużo (coś koło 60 +) dlatego aby moja  kolekcja się powoli powiększała będą też się pojawiać recenzje anime . 
A teraz coś o mnie ;
  • jestem dziewczyną (jakie odkrycie XD)
  • nie napisze ile mam lat 
  • M&A interesuję się od 4 klasy podstawówki 
  • ulubiona manga to pandora hearts
  • anime -nie mam
  • prawie zapomniała -imię ! -jestem Julia miło mi was poznac :)
Myślę że tyle wystarczy (tak szczerze to nie wiem co jeszcze napisać) mam nadzieje że zostaniecie razem ze mną na tym blogu i od czasu do czasu będziecie czytac moje wypociny :D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz