Zakupy mangowe

niedziela, 19 października 2014

Moje TOP 6 anime sezonu lato 2014 +ogólne podsumowanie serii + J.P.F nie wyda Fairy Tail !

Moje TOP 6

Miejsce 6
Tytuł : Gekkan Shoujo Nozaki-kun 
Liczba odcinków : 12
Czas trwania : ok. 24 min /odc.
Typ serii : TV 
Gatunki : komedia,okruchy życia , romans 
Studio : Dogakobo 



          Historia pewnego (nie)romansu który przez przypadek stał się całkiem niezłom komediom, z ciekawymi postaciami i przyzwoitą muzyką, kreską która raczej nie wyróżnia się zbytnio z tłumu i niestety z fabułą która czasami nudzi. Można się zapoznać ale nie trzeba- nie stracicie za wiele :) 


Miejsce 5
Tytuł : Free : Eternal Summer (2)
Liczba odcinków : 13
Czas trwania : ok. 24 min/odc.
Typ serii : TV 
Gatunki : okruch życia , sportowe 
Studio : Kyoto Animation 


        2 sezon anime o panach bez sutków w kąpielówkach, doprawione wpadającą w ucho muzyką i szczyptą dramatu. Obowiązkowa pozycja dla fanek bischów.

Miejsce 4
Tytuł : Haikyuu !!
Liczba odcinków : 25
Czas trwania : ok. 24 min./odc.
Typ serii : TV 
Gatunki : Komedia , sportowe 
Studio : Production I.G 



        Kolejna seria sportowa tym razem o siatkówce, główny bohater Hinata Shouyou zakochał się w tym sporcie gdy był dzieciakiem teraz przyszedł czas na pokazanie swoich umiejętności. Niestety dość schematyczna historia, mimo to bardzo dobrze mi się ją oglądało. 

Miejsce 3
Tytuł : Barakamon 
Liczba odcinków : 12
Czas trwania : ok. 24 min/odc.
Typ serii : TV 
Gatunki : komedia ,okruchy życia
Studio : Kinema Citrus 



                  W tej opowieści zapracowany mieszczuch uczy się życ z innymi ludźmi... na wsi ! Oczywiście, nie pojechał tam z własnej woli. Super muzyka + mega postacie i dobra fabuła =przepis na sukces . I te genialne żarty !  Polecam każdemu !

Miejsce 2 
Tytuł : Aldnoah.Zero 
Liczba odcinków : 12
Czas trwania : ok.24 min/odc.
Typ serii : TV 
Gatunki : science-fiction, wojenne 
Studio : A-1 Pictures 


            Świetna seria o walkach między ludźmi z różnych światów, pokazująca uczucia bohaterów, z zaskakującym zakończeniem i cudowną muzyką którą szybko nie zapomnimy. 

Miejsce 1 
Tytuł : Zankyou no Terror 
Liczba odcinków : 11 
Czas trwania : ok.24 min/odc.
Typ serii : TV
Studio : Mappa 
          
          Ten tytuł to niezaprzeczalnie objawienie sezonu, już dawno nie oglądałam czegoś tak niesamowitego. Wszystko w tym jest genialne : muzyka , postacie,fabuła. Koniec tak bardzo mnie zaskoczył, był taki wzruszający-popłakałam się . Wciąż nie mogę przestać myśleć o tym anime, to naprawdę coś. 

Ogólne podsumowanie sezonu 

           Sezon letni dał nam dwie genialne pozycje które w moim zestawieniu znalazły się na drugim i pierwszym miejscu. Dostaliśmy również sporo przesympatycznych okruchów życia i sportówek. To zapewne dziwne ,że dałam TOP 6 a nie np. 5 czy 10 ,już wyjaśniam, nie było dziesięciu pozycji które mi się mega podobały , było ich akurat sześc więc ,tak . Oprócz tych anime które znalazły się powyżej są również inne, więc zapraszam :D. 
         W tym sezonie skończyły się takie pozycje jak : Baby Steps, którym ostatnio się zainteresowałam i jestem już na 2 odc. XD, Captain Earth który no nie powiem lekko mi się nie ogląda i Mahouka Koukou no Rettousei które gdyby nie maasa irytujących postaci byłoby całkiem spoko.

         To tyle jeśli chodzi o kontynuacje ale oprócz tych oglądnęłam również: Bakumatsu Rock ,bardzo pozytywnie zakręconą historię rocka w trochę innym wydaniu, którą pewnie połowa z was kijem by nie tknęła,DRAMAtical Murder które było tak beznadziejne i po prostu bardzo żałuję ,że się za to wzięłam ,Locodol które jest skrótem mega długiego tytułu o idolkach, czasami nudne ale ogólnie okey oraz Hana Yamate takie okruch życia o tańcu zwanym Yosakoi.

            O dziwo z serii które sobie zaplanowałam obejrzeć porzuciłam tylko 3 tytuły :Ao Haru Ride którą mangę lubię i pożyczam od koleżanki ,tak kreska w anime dobrze mnie odrzuciła , Persone 4 The Gold Animation po prostu nie chciałam sobie psuc wrażeń po pierwowzoże którego uwielbiam tak po pierwszym odc. jego nowej odsłony wiedziałam że to nie to :( i Glasslip anime o szkle którego 1 odc. był przesączonym nudnym dramatem i co mnie zaskoczyło-zero szkła. 

            Z minionego sezonu chciałabym obejrzeć też : 2 sezon Hamatory, Sabagebu !,Shounen Hollywood,Tokyo Esp, Tokyo Ghoul i 2 sezon Yama no Susume 


J.P.F nie wyda Fairy Tail !



            Wydawnictwo mangowe J.P.F ogłaszając wydanie Tytanów w Polsce mówiła, że przez ich sprzedaż uzależnione będzie to ,czy wydadzą kolejnego popularnego tasiemca Fairy Tail który ma wielu fanów w naszym kraju. To co napisali na swojej grupie na Facebooku wstrząsnęło. Napisali ,że nie wydadzą tego tytułu z pewnych powodów, jak łatwo się domyśleć od razu zaczęli się na nich ataki mówiące ,że to z tą sprzedażą Ataku Tytanów było tylko oszustwem i naciąganiem. Ja tam nie mieszam się w te sprawy,lubię Natsu i resztę ale nie aż tak żeby kupować mangę ,zresztą bardziej zainteresowała mnie ankieta na tytuł który wejdzie za dobiegającego końca ,,Naruto" i tego nieszczęsnego ,,Fairy" były w niej takie hity jak : Tokyo Ghul, Haikyuu !!, Magi oraz Higurashi no naku koro ni. Osobiście głosowałam na Haikyuu i Magi i nie ukrywam,że liczę na wydanie tego drugiego tytułu.   

Do następnego ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz