Zakupy mangowe

niedziela, 5 października 2014

Moje zakupy mangowe !-podsumowanie września+nowośc od Taigi

WRZESIEŃ 

 1.Demon Maiden Zakuro # 7
2.Puella Magi Madoka Magica # 3
3.Kokoro Connect # 4
4.Karnecal # 8
5.Exitus Letalis # 1
6.Hetalia #3
7.Hetalia # 4
8.Hetalia #5
9.Otaku # 51 wrzesień 2014
10. Otaku # 22 luty 2010
11. Arigato # 16 zima 2013 


WANEKO

          Okładki z serii Karneval jak zwykle wyróżniają się z tłumu a ta nie była wyjątkiem, utrzymana w ciemnych kolorach (włosów nie liczyć !) bardzo mi się podobała (główne tył). W poprzednim, oraz w tym tomie mamy sporo Garekiego co jak dla mnie jak najbardziej na plus, możemy lepiej go poznac i zobaczyć jak zmienił się przez te wszystkie tomy,mamy również w ciągu dalszym wątek Naia i Karoku ale już się tak nie wybija bo w końcu go przecież odnaleźli.
          Ostatni już tomik z Madoki : The Different Story, szczerze ? Cieszę się, że nie ma więcej części zapewne, przestałabym kupować :( . Liczyłam na jakieś BUM w ostatnim tomie a nie nudyy miałam nadzieję, że to mnie zaskoczy niestety pomyliłam się.

STUDIO JG

           Kolejna po Doubt uzupełniona kolekcja. Tak ! W końcu tomy 3-5 Hetalii ( tak wiem ,że wyszło 6 ale już ją czytałam, wiecie koleżanka :D) są na mojej półeczce i przyznaję się bez bicia, że są używane (!) dzięki czemu zaoszczędziłam naprawdę sporo pieniędzy i zakochałam się w kupowaniu lub wymienianiu się nimi (mangami) stan wcale nie gorszy, wręcz idealny, niektóre moje są w ooowiele gorszym więc sądzę, że lepiej polować na jakieś po okazyjnej cenie niż przepłacać, ostatnio na jakiejś stronce widziałam Śmiech w chmurach więc pewnie i go kiedyś zakupie :D. Jak na razie przeczytałam tylko 3 tomy więc reszta jeszcze przede mną.
        Zakuroo, tak bałam się tego tomu, modliłam się aby autorka go nie zapsóła ponieważ miałam wrażenie, że po ostatniej sytuacji  byłoby to idealne zakończenie . Na szczęście na zawiodłam się za bardzo, historia dalej jest prowadzona w dobrym stylu, po ostatnich bardziej dramatycznych wydarzeniach tutaj mamy odpoczynek od tego wszystkiego, trochę komediowo trochę miło-to co lubię :) 
        Kokoro jeszcze nie przeczytałam do końca jestem bodajrze w połowie i mam dziwne wrażenie, że kreska trochę się zmieniła, niestety na gorsze ale jeśli o fabułę chodzi to z tego co przeczytałam to 1/2 zajmuje historia Yui i pewnej osoby...druga to nie mam pojęcia XD chociaż mam nadzieje na w końcu jakiś wątek z Aokim który jest jedną z moich ulubionych postaci w tym tytule.


KOTORI


        Na początek chcę Was przeprosić za prześwietlenie tomu, zdjęcia robiłam wieczorem, a dlatego ,że nie było już za jasno postanowiłam użyc lampki i tak jakoś wyszło...Wracając do tematu nie napiszę nic bo jeszcze tego nie czytałam zresztą wczoraj zmieniła ona właściciela bo kupiłam ją koleżance na urodziny ale mimo wszystko postanowiłam ją tu zamieścić. Możecie spodziewać się recenzji tego tomu, na pewno go przeczytam ! :D

MAGAZYNY 

            Najnowszego Otaku jeszcze nie przeczytałam ale z ciekawości luknęłam na recenzję No Game No Life i o dziwo była pozytywna, sądziłam ,że będą ją hejcic a tu takie zaskoczenie..... Jeśli chodzi o stare Arigato i Otaku to po prostu chciałam zobaczyć jaki magazyn od Studia JG był kiedyś oraz od pewnego czasu zastanawiałam się nad zaczęciem kupowania Arigato, mają całkiem fajnie prowadzoną gazetę ale cena odstaraszaaaa (obydwie gazetki dostałam)



NOWOŚC OD TAIGI 


tytuł: Futari no Akai Enishi Satomi Hakkenden Hachitama no Ki
autor: QuinRose i Nekno Anyo 
tomy: 1 
gatunki : przygoda,tajemnica,miłośc 
opis :
Po śmierci ojca w ręce Shinamo trafia niezwykły,magiczny miecz.Musi go chronic za wszelką cenę.Ukrywając swą prawdziwą tożsamość, wyrusza w podróż z grupą ośmiu wojowników.Musi zdecydować co jest dla niego ważniejsze-miecz czy nowi przyjaciele.
         W oczy rzuca się długi tytuł ,który na szczęście zostanie przetłumaczony tak jak wszystkie inne jednotomówki od Taigi, kreska jest całkiem, całkiem, pocieszeniem może byc to ,że odpowiedzialna za scenariusz QuinRose brała udział przy tworzeniu Alicji w krainie serc którą w Polsce wydało Studio JG. Opis według mnie nie zachęca ,jest chaotyczny i nie wiemy czego możemy się spodziewać. Myślę ,że kupię to ,a jak mi się nie spodoba to najwyżej sprzedam. Więcej informacji : http://www.taiga.com.pl/shownews.php?id=130 
           
         Ten post miał byc bodajrze w środę a w ten weekend zupełnie coś innego, niestety szkoła jest okrutna i nauki aż za dużo dlatego nie udało mi się tego wstawić 01.10.14 ale myślę ,że kolejne podsumowania będą pojawiać się już w każdy pierwszy dzień miesiąca :D zapraszam już za tydzień na kolejną notkę .I przepraszam za tą inną czcionkę, dziwne rzeczy się dzieją 0.o
Do następnego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz