Zakupy mangowe

wtorek, 1 grudnia 2015

Zakupy mangowe- podsumowanie Listopada

LISTOPAD 



1. Noragami tom 1 
2. Książę Północy (książka) 
3. Przypinki (4)
4. Breloczek Hatsune Miku 
5. Portmonetka 
6. Długopis Meneki-Neko 
7. Karteczki samoprzylepne Nijna!



Jak widać i w tym miesiącu bardzo ubogo jeśli chodzi o moje mangowe zakupy. Przybył mi jedynie pierwszy tomik "Noragami" od Studia JG, ale żeby nie było tak pusto dołożyłam do stosiku  książkę Zafóna "Pałac Północy". Naszło mnie na jakąś pozycję od tego pana, a kieszonkowe wydania są tanie i zajmują mniej miejsca niż standardowe, więc nic nie stało mi na drodze aby ją kupić. Jeszcze tylko zdobędzie się serię "Cmentarz książek" i będę szczęśliwa :D. 


Nad "Noragami" nie zastanawiałam się długo, odkąd wychodzi 2 sezon jeszcze bardziej jaram się mangą i nawet podwyższona cena mnie nie powstrzymała. Tomik prezentuje się całkiem nieźle, ma lakier wybrany i cudowną grafikę na okładce oraz dwie kolorowe wstawki w środku. Trochę razi mnie czcionka zastosowana w tytule, ale jest do przeżycia. Spodziewałam się zupełnie innej kreski, ale im dłużej patrzę na obecną tym bardziej mi się podoba. Zresztą pasuje idealnie. Na start poznajemy głównego bohatera, boga Yato,  który stracił swoją świętą broń i obecnie poszukuje nowej. W między czasie od potrącenia przez samochód ratuje go gimnazjalistka Hijori, której dusza przez ten wypadek oddziela się od ciała i dziewczyna zaczyna widzieć istoty nie należące do jej świata. Fantastyczną i niebezpieczną przygodę czas zacząć ! Akcja leci naprawdę szybko, myślałam że będzie rozłożona na więcej części. Chociaż nie nudzi i wiadomo, że najlepsze sceny już niedługo. Mam nadzieję, że uda mi się w tym miesiącu napisać recenzje :). 


W listopadzie zdecydowałam się też na pierwsze zakupy typowo gadżetowe w Dango. Z produktów jestem jak najbardziej zadowolona, ale fakt że musiałam czekać na paczkę około trzy tygodnie trochę ostudził mój zapał i następnym razem dobrze się zastanowię czy znów chcę u nich zamawiać. Przybyły do mnie cztery przypinki z (od góry): "Never say no to panda" (wiem, to dziwne !XD), "Zankyou no terror" i "Noragami". Wzbogaciłam się też o zawieszkę do kluczy z Hatsune Miku, jest grubsza niż się spodziewałam, a postać jest z obydwóch stron. Myślę, że w porównaniu do ceny jest bardzo dobrze zrobiona. 



Nie mogłam powstrzymać się przed wzięciem jakiś papierniczych rzeczy. Zabawne karteczki samoprzylepne i długopis z maneki neko są idealne. W gratisie dostałam portmonetkę z misiem (słodziaśna!), a od J.P.Fa sporo zakładek. Z nimi to już inna, długa historia... . 





Zamówienie robiłam ze znajomą, więc również i jej zakupy wstawiam :D. 









Komentujcie, obserwujcie ! 
Do następnego ! 


11 komentarzy:

  1. Też mam Noragami. ^^ I Zafona również, a jakże, kocham jego książki! <3
    Ale urocze zdobycze! :D
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi
    Tojikomerareta Tori

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zafón ma świetne pozycje *^*. Nie mogę doczekać się aż zacznę czytać :D. Rzeczywiście zasypało mnie uroczymi rzeczami XD.

      Usuń
  2. Książę Mgły! ^^
    Noragami mam w najbliższych planach i już teraz nie mogę się doczekać kolejnych tomów. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książę kupiony dzięki Twojej recenzji Cienia Wiatru, przypomniałaś mi jak bardzo lubię tego autora <3.
      Coś czuję, że mangowe Noragami będzie epickie :D.

      Usuń
  3. Ja na paczuszkę z Dango czekałam niespełna tydzień, byłam w szkoda, że tak szybko dotarła (ponoć wysyłają paczuszki tylko w jednym dniu w tygodniu). Długopisyyy, uwielbiam tego typu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie miałam pecha, ja o moją strasznie się martwiłam >.<. Jestem bardzo zadowolona z tego długopisu, jest słodszy niż myślałam :D.

      Usuń
  4. Kryste, ile pieknych gadżetów!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też bieda w listopadzie, może w grudniu coś wpadnie do mojej kolekcji. Mam nadzieję. :'D
    Noragami bardzo mi się podoba jak na razie, ale czekam na więcej akcji, bo pierwszy tom był trochę przydługawym wprowadzeniem. Wcale się przy nim nie nudziłam, ale może być jeszcze lepiej. ^^
    Kurczę, sama chciałabym kupić sobie jakiś nowy kubeczek, ale nie bardzo mam za co. :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam spore plany co do mang w grudniu, muszę w końcu ponadrabiać >.<.
      Dla mnie szło nawet trochę za szybko XD. Na pewno będzie lepiej :D.
      Mam nadzieję że trafisz na jakiś fajny w przystępnej cenie ^^.

      Usuń
  6. Też poluję na Noragami! xD Ogólnie bardzo podobał mi się pierwszy sezon, ale mam dokładnie tak samo jak Ty, że moja miłość do tego tytułu wraz z 2 serią jeszcze bardziej wzrosła. <3
    Gadżety również śliczne, zgarnęłabym kubeczek od znajomej. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 sezon jest naprawdę udany, aż mam dreszcze przy oglądaniu, chcę jeszcze więcej :D.
      Kubeczki jest świetny, ale dla mnie może trochę zbyt jaskrawy XD. Ja niestety nie znalazłam swojego idealnego wzoru :P.

      Usuń