Zakupy mangowe

piątek, 8 sierpnia 2014

Czwartkową czwartą nowością od Waneko jeeest......Are you Alice?



      Na wstępie od razu chciałabym Was, tych którzy czytają mojego bloga lub na niego wchodzą, bardzo przeprosić za to, że wczoraj nie dodałam postu i czwartkową nowość dodaje w piątek wieczorem......przepraszam !
      A wracając do głównego tematu, czyli przedostatniej nowości z karnawału nowości Waneko, jest nią manga pod tytułem Are you Alice?Od razu mówię, że miałam już z nią styczność i bardzo mi się podobało kilka rozdziałów które przeczytała dlatego na 10000 % ją kupię :D
Are you Alice ?


        A teraz kilka informacji nooo wiecie, okładkowych. Manga z gatunku shounen/shoujo, akcja, tajemnica,Alicja w krainie czarów,dramat. Autorem jest Ninomiya Ai i Katagiri Ikumi. Jest aktualnie 10 tomów i wciąż powstają.Format standardowy z obwolutą,koszt 19,99 ,premiera już w listopadzie tego roku.
        Czas na fabułę która na pewno wielu zainteresuje :
       Po pierwsze Alicja jest mężczyzną(!) po drugie ma za zadanie zabic białego królika (!) a szalony Kapelusznik ma MU w tym pomóc. Jak sami widzicie wszystko jest nie tak jak byc powinno więęc czy jesteście gotowi na spotkanie z tym niezwykłym światem ? Bo ja TAK. (będzie jeszcze małe zamieszanie z imionami tak Wam powiem :))
         A już dzisiaj zostanie ogłoszona ostatnia nowość od Waneko. To musi byc kuroko <3 Na konwecie Niucon między 21 a 23,dlatego post z nią dodam jutro. Jutro też zostanie ogłoszona nowość JPF więc myślę że zrobię 2 osobne notki chociaż zastanawiam się nad jedną . W niedzielę możecie spodziewać się reeceenzji (w końcu!) 
Do następnego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz