Zakupy mangowe

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Recenzja-Gochuumon wa Usagi desu ka ?(anime) +nowośc od studia jg

Gochuumon wa Usagi desu ka ?
      Hello ! Witajcie w króliczej kawiarni ! Tak, w końcu w tytule jest ,,Usagi" co po japońsku oznacza królika. A dlaczego kawiarni ?Bo to anime jest o słodkich lolitkach z czego 3 pracują w kawiarni z kawą, jedna w herbaciarni a jedna w sklepie ze słodyczami,czyż to nie urocze ? Ale zaczynając od początku
. Na starcie poznajemy Cocoe która przeprowadziła się z innego miasta i będzie mieszkac w kawiarni z kawą i tam też będzie pracując, jednocześnie chodząc do szkoły. Gdy dochodzi do swojego nowego domu poznaje Chino, słodką choc zimną gimnazjalistką , córkę właściciela budynku. Dziewczynka nosi na głowie puchatą kulkę która okazuje się byc królikiem który, noo... gada ^^ a wspomniałam już że Cocoa kocha króliki ? Zresztą jak większość dziewczyn w tej produkcji.
        Oprócz tych dwóch dziewczyn w kawiarni pracuje jeszcze Rize (kiedy oglądałam anime spotkałam się z tłumaczeniem jej imienia jako Lize więc niejestem teraz na 100% pewna) panienka z dobrago domu z jedną wadą, ona po prostu koocha bronie i zawsze trzyma jakiś pistolet przy sobie, do tego wszystkiego wmieszuje się Chiya koleżanka z klasy Cocoi, spokojna choc dziwna duszyczka pracująca w swoim rodzinnym sklepie ze słodyczami, obok niej mieszka Sharo blondynka chodząca do prestiżowej szkoły dla bogatych dzieci, podziwia Rize .Jej największym sekretem jest to,że do szkoły dostała się dzięki dobrym wynikom w nauce i wcale nie jest zamożna. Szczeże powiedziawszy to najmniej ją lubiłam. A no i jeszcze panicznie boi się królików.
           Jest to komedia z okruchami życia, szczerze mówiąc czasami nudne, przeciętne, brakowało mi tego ,,czegoś" ale to nie tak, że skreślam to anime, podobało mi się ,taka odskocznia, wiecie o co chodzi :) ale proooszę jeśli macie jakieś aspiracje do czegoś bardziej intelektualnego to nie oglądajcie tego, to miła historyjka na nudy,(albo odskocznia) nie miejcie za wysokich oczekiwań.Jeśli chodzi o postacie to przyjemne, z jednym wyjątkiem... Sharo aaa jak ja jej nie lubiłam myślę że jest wredna i zadufana w sobie .
          Produkcja stworzona na podstawie mangi, składająca się z 12 odcinków, wyprodukowana przez White Fox w 2014 r.


NOWOŚC OD STUDIA JG
            Nie chciałam już z tego robic 2 notek dlatego, noo 2 w 1 :D 
Więc nową nowością (XD) jeeest... No.6 !!! Słyszałam o tym tytule już wcześniej ,wiem, że ma anime i wogóle. Manga jest o Shionie i Nezumim którzy mieszkają w nowoczesnym idealnym świecie No.6  Po spotkaniu Nezumiego Shion zmienia się... Ten tytuł ma 9 tomów i jest zakończony. Słyszałam UWAGA SPOJLER ,że główni bohaterowie coś tam się całuują 2 razy ale, że to nic nie znaczy KONIEC SPOJLERA  dlatego myślę, że będę to kupować :) Manga ma wyjść na jesień.
        Ostatnio tyle tych nowości ! W dodatku jg znowu zapowiedziało ,że pod koniec sierpnie znowu coś ogłosi ,chyba zbankrutuje !
          Napiszcie w komentarzach co Wy sądzicie o anime o królikach i jakie wrażenie macie o tych wszystkich nowościach, polub to w google czy czymś nie ogarniam tego :P pokaż że jesteś !

Do następnego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz