Zakupy mangowe

niedziela, 31 sierpnia 2014

Moje zakupy mangowe!-podsumowanie sierpnia

SIERPIEŃ 
Dogs butler & carnage #8
Pandora Hearts #12
Olimpos #2
Książę Piekieł devil and realist #2
przypinka z nyan katem :)


WANEKO 

        Jeeej w końcu nowa Pandora <3 niestety nie udało mi się złożyć zamówienia na prenumeratę z którą miałabym plakat, spóźniłam się :/ ale jeśli chodzi o sam tomik to wykonanie świetne a zawartość jeszcze lepsza, myślę, że to był jeden z lepszych tomików, spokojny i przyjemny, niestety zwiastujący jakieś tragedie w kolejnym -,-
         Sytuacja inaczej przedstawia się natomiast z Dogsami, wydaje mi się, że autor stracił panowanie, zgubił się w swojej własnej historii a co ma powiedzieć czytelnik ? Również do wydania mam zastrzeżenia, okładka piękna i wogóle ale w środkuu chyba tak jakby druk się nie udał chyba, że to tylko tak w moim tomiku -,-

STUDIO JG

       Kolejna piękna okładka z Księcia Piekieł *-* kreska przyjemna dla oka nowe postacie (damskie ;)) wszystko pięknie ładnie, tłumaczenie na poziomie....tylko jedna rzecz mi niezwykle przeszkadza i przeszkadzała czytając, a mowa tu o tym jak główny bohater mówi do Dantaliona (pan z okładki) że cytuję ,,żreć mi się chce" ten tekst naprawę odjął mi przyjemność z dalszego czytania, mogli to przetłumaczyc na chociażby ,,jeść mi się chce" a nie tak....
       Olimpos ah Olimpos to hmmm...interesująca dwu-tomówka o której więcej napisze już niedługo w recenzji :D 


        
      Na koniec chciałabym opisać jeszcze tą słodką przypinkę. Kupiłam ją nad morzem i przedstawia nyan cata to taki mem który tak jakby reprezentuje lub jest znakiem rozpoznawczym stronki o nazwie ,,Otaku do ataku ". O no i mam jeszcze nową pościel śliczna jest :D kupiona w home&you 

        Aaaa piszę to na ostatnią chwile, nie miałam dzisiaj za dużo czasu ale jest :) wczoraj chciałam dodac jeszcze jeden post ale zamiast go kończy oglądałam mistrzostwa świata w siatkówce mężczyzn otwarcie i później mecz Polska-Serbia wygraliśmy 3-0. Wiedziałam że dadzą radę :D 
          A już tak totalnie na koniec to chciałabym jeszcze życzyc Wam miłego i dobrego nowego roku szkolnego. Taak... jutro powrót do szkoły a Tym co do szkoły już nie chodzą sukcesów w pracy ewentualnie miłego leniuchowania w domu !
Do następnego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz