Zakupy mangowe

niedziela, 7 września 2014

Moje TOP 10 openingów i endingów z anime z sezonu LATO 2014 + nowośc od Kotori

MOJE TOP 10 OPENINGÓW
MIEJSCE 10 
anime : Hanayamata
tytuł : Hanaha Odori Reya Iroha ni Ho 
wykonawca: Team Hanayamata 


MIEJSCE 9 
anime : Free: eternal summer (sezon 2)
tytuł :  Swimstorm
wykonawca : DaFree

MIEJSCE 8 
anime : Gekkan Shoujo Nozaki-kun
tytuł : Kimi Janakya Dame Mitai 
wykonawca : Masayoshi Ooishi 

MIEJSCE 7
anime : Akame ga Kill
tytuł : Skyreach 
wykonawca : Sora Amamiya 

MIEJSCE 6
anime : Haikyuu
tytuł : Ah Yeah !!
wykonawca : Sukima Switch 

MIEJSCE 5 (oh emoocje)
anime : Fairy Tail 
tytuł : Strike Back 
wykonawca : Back-On 

MIEJSCE 4 
anime : Sword Art Online 2
tytuł : Ignite
wykonawca : Eir Aoi 

MIEJSCE 3 (emocje sięgają zenituuu )
anime : Zankyuu no Terror 
tytuł : Trigger
wykonawca : Yuuki Ozaki

MIEJSCE 2
anime : Aldnoah.Zero
tytuł : Heavenly Blue 
wykonawca : Kalafina 

MIEJSCEEEE 1 (PAPAPAPA)!!!
anime : Barakamon 
tytuł : Rashisa 
wykonawca : Super Beaver 

Fjuu... to był trudny wybór ale jest ! I od razu mówię,, że nie jestem wielkim fanem SAO ale opek mi się spodobał :) Zaaaapraszamy daaalej !!!

MOJE TOP 10 ENDINGÓW 


MIEJSCE 10
anime : Fairy Tail (2014) op 16
tytuł : Kokoro no Kagi
wykonawca : May J

MIEJSCE 9
anime : Akame ga Kill 
tytuł : Konna Sekai 
wykonawca : Miku Sawai 

MIEJSCE 8
anime : Bakumatsu Rock 
tytuł : Zecchou DAYBREAK
wykonawca : Morikawa Toshiyuki, Suzuki Tatsuhisa, Taniyama Kishou, Morikubo Shoutarou, Ono Kenshou 

MIEJSCE 7
anime : Barakamon
tytuł : Innocence 
wykonawca : NoisyCell

MIEJSCE 6
anime : Sword Art Online 2
tytuł : Startear 
wykonawca : Luna Haruna

MIEJSCE 5
anime : Mahouka Koukou No Rettousei
tytuł : Mirror
wykonawca : Yasuda Rei 

MIEJSCE 4 
anime : Aldnoah.Zero 
tytuł : aLIEz
wykonawca : Sawano Hiroyuki 

MIEJSCE 3
anime : Haikyuu !!
tytuł : LEO
wykonawca : Tacica

MIEJSCE 2
anime : Free 2
tytuł : Future Fish
wykonawca : Style Five




MIEJSCE 1
anime : Zankyou no Terror
tytuł : Dare ka Umi wo
wykonawca : Aime


         IIIII jest, to pierwsze takie zestawienie na moim blogu (moim jak to brzmi :D). Na początku napisze, że jeśli chodzi o pierwsze miejsce w endingach to to nie tak, że się pomyliłam i dałam zły filmik tylko nie mogłam znaleźć niczego innego z samym endingiem więc on zaczyna się jakoś w połowie filmiku :)
          A teraz kilka komentarzy !
          Tak jak Free na świetne endingi a słabe openingi tak w fairy tail jest odwrotnie :P naprawdę nie przepadam za końcowymi piosenkami z Fairy 
          Aldnoah.Zero i Zankyou no Terror mają naprawdę piękne obydwie piosenki, takie trochę melancholyjne 
           Haikyuu Ah Yeah ! :D  ale end lepszy !
           A Barakamon ma takie nastrojowe <3
           SAO też niezłe pieśni :D 
           Pewnie zaskoczeniem było Bakumatsu Rock i Hanayamta :) spodobały mi się !
           Gekkan ma taką wpadającą w ucho melodie 
           Mahouka całkiem niezły end 
          A Akame ga Kill wcale nie jest takie genialne ale się pojawiło.

NOWOŚC OD KOTORI 

      Wydawnictwo znane z mang o tematyce yaoi postanowiło wydac coś co według mnie zaczęło nową historie na polskim rynku ,,wszystkiego co japońskie", a mowa tu o light novel SWORD ART ONLINE ! Może i nie będzie ona pierwszą light novelką ale za to pierwszą wydaną przez ludzi którzy siedzą w temacie. Jestem zaskoczona, że udało im się zdobyc na to licencję jestem naprawdę pod wrażeniem, bo przecież SAO jest naprawdę popularne więc większośc z Was na pewno o tym tytule słyszała .
Czy był to dobry wybór ? Jak dla mnie mogli wydac cos lepszego ale na pewno będą mieli dużą sprzedaż :) Czy będę kupowac ? Jeśli koleżanka nie będzie to może się skuszę :D(chociaż nie jestem jakąś wielką fanką)
Do następnego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz