Zakupy mangowe

sobota, 13 września 2014

Co sądzę o Anime Planet ? + co dalej z mangami z uniwersum Madoki ? + konkurs Orange



          Może na początek co to jest właściwie Anime Planet ?
Jeśli wiecie co to jest MyAnimeList to ta strona jest bardzo podobna, a jeśli nie wiecie co to jest zupełnie to już objaśniam.
             Mieliście kiedyś problem zapamiętywac odcinek anime na jakim właśnie skończyliście ? A może chcielibyście ocenic jakieś anime lub mangę ? Możecie to wszystko zrobić na Anime Planet (lub MyAnime) czyli pozaznaczać anime i mangi które skończyliście oglądac/czytac, jesteście w trakcie oglądania/czytania czy może porzuciliście lub macie zamiar zobaczyć. Jak wcześniej pisałam możecie też oceniac anime/mangi od 1 do 5 gwiazdek. 




        Gdy macie już jakiś tytuł na swoim koncie mogą pojawiać się anime/mangi które będą dla Was polecane i mogą się Wam spodobać ponieważ są one o podobnej tematyce jak te które dodaliście.
         Myślę, że to bardzo dobry pomysł na takie strony bo mimo wszystko jeśli oglądamy dużo anime/ czytamy dużo mang może byc uciążliwe zapisywać to np.na kartce, wiem, że na, chociażby animezone.pl jak naciśniesz na jakiś odcinek to zaznacza Ci się on na czerwono czy tam czarno ale w każdej chwili może Wam to zniknąć tak jak mi niedawno. Jak ja się wtedy cieszyłam że mam profil na Anime-Planet :D Jeśli się nie mylę to można też tam oglądac animce, nie wiem jak z mangami, niestety to wszystko po angielsku- to jest pierwszy minus no chyba, że ktoś zna (przynajmniej) dobrze ten język albo go lubi. Kolejnym minusem jest to, że nie tam więcej informacji o anime np. jaki jest grany opening czy ending jaki ma tytuł,kto go wykonuje, to chyba na tyle chociaż na pewno o czymś zapomniałam XD O! są tam jeszcze ,,top" najlepszych anime i mang według chyba użytkowników.
     
       
           Jeśli zastanawiacie się na jakiej stronie założyć konto, tutaj Anime-Planeta i MyanimeList  osobiście polecam MyAnime. Pewnie zastanawiacie się dlaczego ja tego nie zrobiłam. Z prostego powodu-mam problemy z rejestracją, totalnie nie wiem co się dzieje :( .


Co dalej z Czarodziejkami ?

        Z premierą 3 a zarazem ostatniego tomu Puella Magi Madoka Magica: The Different Story wydawnictwo Waneko stworzyło ankietę z dwoma pytaniami, pierwsze to czy Wy kupowalibyście następne części z tego uniwersum a drugie to jakie historie przeczytalibyście najchętniej ? Ja osobiście mam obydwie części i kupowałabym następne pod warunkiem, że są tych samych autorów, nie chcę jakichś podróbek. Tutaj macie link do strony, na końcu wpisu jest link do ankiety : http://waneko.pl/?p=4604

Konkuurs od Waneko
         Waneko ogłosiło konkurs na list z przyszłości który UWAGA trzeba wysłać starą dobrą pocztą :D skąd pomysł na to ? Z mangi Orange w której taka wysyłka jest tematem przewodnim. W liście mamy napisać jak zmieniło się wydawnictwo Waneko przez 10 lat i jak jest ,,obecnie" w 2024 roku. Nagrodą jest prenumerata na całą serie więc jest o co walczyc, ja osobiście mam zamiar wziąśc w tym udział, zaszaleje :) więcej info : http://waneko.pl/?p=4631

A no i zmieniłam nazwę bloga XD mam nadzieje, że ktoś tu jest kto wchodzi regularnie i to zauważył :)

             To taki luźny post mam nadzieję że się spodobał :) 
Do następnego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz