Zakupy mangowe

sobota, 1 listopada 2014

Moje zakupy mangowe!-podsumowanie października +nowośc od Studia JG

PAŹDZIERNIK 
1.No.6 #1
2.Wolf's Rain # 1
3.Wolf's Rain #2


STUDIO JG

          Wyczekiwana premiera popularnej mangi No.6 autorstwa Hinoki Kina odpowiedzialnego za rysunki i Atsuko Asano .która jest twórcą pierwowzoru o tym samym tytule w postaci light novel w końcu się pojawiła ! Kupiłam ten tytuł głównie z ciekawości, wcześniej nie miałam z nim wcześniej żadnej styczności, zachęciły mnie pozytywne opinie i to, że do przedpłaty pierwszego tomu dodawana była karta z rysunkiem i autografem autora. Muszę napisać, że nie zawiodłam się, lektura wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Oczywiście było trochę błędów które wpadły mi w oczy ale o tym napiszę w osobnym poście, którego możecie spodziewać się już za tydzień. 
     
JPF


       Wolf's Rain to dwu-tomowa opowieść o poszukiwaniu ,,Raju". Nie przeczytałam jeszcze ale znam pierwowzór, którym jest anime, bardzo mi się podobało więc postanowiłam zerknąć na tą historię z komiksu. Niestety nie mam zdjęcia drugiego tomu bo pożyczyłam go koleżance a te które zrobiłam wcześniej ktoś mi usunął. Nie kupowałam ich tylko wymieniłam za Girls und Panzer #1 i Egzorcyzmy Marii. Oczywiście pojawią się ich recenzje, napisałam je przed wysyłką. 
              Na pierwszym zdjęciu pojawiła się również zakładka z mangi Śmiech w chmurach, dostałam ją do przedpłaty trzeciego tomu Madoki The Different Story i zapomniałam wstawić w poprzednim podsumowani. Jest ona bardzo pomocna w końcu mogę mangi zakładac takim bajerem a nie karteczkami XD. A jeśli chodzi o tą słodką przypinkę z Konatą z Lucky Star to ją dostałam :). 
  
NOWOŚĆ OD STUDIA JG


Tytuł: Byousoku 5 Centimeters (szerzej znane jaki 5 Centimeters per second)
Ilość tomów : 2-seria zakończona
Autor : Yukiko Seike (rysunki) i Makoto Shinaki (scenariusz)

         Na pewno sporo z Was słyszała o anime które jest podobne świetne, jeszcze go nie obejrzałam ale mam zamiar. Opowiada ona o przyjaźni, uczuciach i przemijaniu czasu. Jestem tym tytułem bardzo zaciekawiona więc już w lutym 2015 r. zasili ona moje szeregi komiksów. 

         Mam wrażenie, że ten post oprócz tego, że krótki to nudny mimo wszystko mam nadzieje ,że ktoś to przeczyta. Na szczęście, chyba głównie dla mnie ale również i dla Was już jutro ukaże się recenzje jednego z moich ulubionych, choc nowych anime.
 Tak, tak wiem ,że małe te zakupy, niestety przez cały miesiąc nie byłam w większym sklepie z empikiem, sama nie jestem z tego zadowolona, już mam takie braki w mangach aż szkoda pisać , zapewne za miesiąc lub dwa zakupię ich trochę więcej przez internet. 
         Tak na marginesie to wesołego spóźnionego Halloween ! I ! Mam nadzieję ,że byliście na grobach swoich bliskich.
Do następnego ! 

1 komentarz: