Zakupy mangowe

niedziela, 14 czerwca 2015

Co sądzę o... Iluzja. Film (2013r.) + nowość od Yumegari

"ILUZJA"


        Film oglądałam w naprawdę średnich warunkach. W autokarze w drodze do Trójmiasta. Zupełnie mi to jednak nie przeszkadzało i cieszę się, że nie zdecydowałam się pójść spać zamiast dotrwać do końca :D. 
        Było już sporo produkcji o ludziach, którzy oszukują innych pokazując swoją "magię". Ten nie jest w żadnym stopniu czymś odkrywczym, ale prosto w oczy mówi, że to oszustwo, ale jeśli się uwierzy można zobaczyć coś niesamowitego. Wiara- tylko tyle i aż tyle. Czy w dzisiejszych czasach stać nas na coś tak małego ? Mam nadzieję, że tak.

        Wszystko zaczyna się od tego, że czwórka utalentowanych iluzjonistów dostaje dziwne karty (nie jestem pewne, ale prawdopodobnie od Tarota), na których jest napisane miejsce spotkania. Od tamtych wydarzeń minął rok, a na światowej scenie rozrywki pojawiło się Czterech Jeźdźców. Robią niesamowite sztuczki, a przy okazji obrabują bank i kilka znanych osobistości aby potem oddać te pieniądze publiczności. Jak by nie patrzeć to przestępstwo, a jak ono to i policja. Naszych bohaterów więc ściga dziwny detektyw z uciążliwą, ale przydatną panią z Interpolu, i gościu od demaskowania magików. To przedstawienie jednak było planowane już od długiego czasu, składa się z wielu drobnych szczegółów i nie ma szans na niepowodzenie. 
        Do bohaterów strasznie łatwo się przywiązać, a kiedy losy któregoś z nich są nie jasne tylko kibicować mu żeby wrócił. Mimo, że film nie jest długi to jest napakowany akcją, która bardzo pasuje i nie wydaje się być nie potrzebna. Może kilka scen było trochę naciąganych, ale ogółem bardzo mi się podobał.  Po zakończeniu spodziewałam się jednak czegoś o wiele bardziej spektakularnego, ale chyba nie pozostaje mi nic innego jak wiara w to, że w przyszłości powstawać będę równie dobre filmy akcji (a nawet i lepsze przewyższające te od Marvela :D). W oczekiwaniu na lepsze polecam obejrzeć ten i mam nadzieję, że się nie zawiedziecie. 

NOWOŚĆ OD YUMEGARI 


Tytuł : Luo Xue Cheng Bai !
Autor : Zi Tu, Zi Gui 
Liczba tomów : 2 (seria zakończona)
Gatunek : Przygoda, komedia, fantasy, historyczny, nadprzyrodzone, shounen-ai
Typ : Manhua (Chiński komiks)
Premiera : Jesień 2015 

         Pewien śnieżny lis w swojej społeczności uważany za zwykłego hultaja jest bardzo przywiązany do swojego domu, którym jest Śnieżna Góra. Nie jest więc zadowolony gdy osiedla się na niej człowiek, w dodatku ciekawski uczony. Jak gdyby nic śmiertelnik przywłaszcza sobie meble lisa. Dłużej tak być nie może. Szykuje się zemsta, i to niezwykle słodka. 
         Shounen-ai z liskiem w roli głównej ? Czemu nie ? Ja jednak od Yumegari chcę zdobyć Doll Songa, ale nie powiem, ten tytuł dziwnie pasuje do tego wydawnictwa :D. 

      Mam nadzieję, że drugi post z serii Co sądzę o... przypadł do gustu. Nie miała weny w sumie na pisanie czegoś innego, jest tak gorąco. Jutro półtorej godziny w-f, oby padał deszcz :'). 

6 komentarzy:

  1. Wygląda na to, że warto byłoby go obejrzeć w wolnej chwili. Na pewno będę o nim pamiętać. ;)
    Nowy tytuł od Yumegari na pewno sobie odpuszczę, jakoś mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iluzję już oglądałam, ale zupełnie zapomniałam o czym był ten film. Najwyraźniej nie podobał mi się na tyle, żebym miała uznać, że warto go zapamiętać XD.
    Manhuę czytałam tylko jedną - Their Story, która jest prześwietna. Ale nie wiem czy się skuszę na shounen-ai.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś tak dziwnie się spodobał xd. Nie czytałam jeszcze żadnej manhuy, ale tą też sobie odpuszczę ;).

      Usuń
  3. Yumegari i ich grafik wydawniczy to wprawdzie mało zachęcająca rzecz, ale czego się nie robi dla boys love. haha Na pewno kupię. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich terminy są straaszne XD. Może być ciekawe i słodkie :P.

      Usuń
  4. Nominowałam Cię do bookTAGu, mam nadzieję, że weźmiesz udział. ;)

    OdpowiedzUsuń