Zakupy mangowe

wtorek, 4 sierpnia 2015

Mały powrót + Zakupy mangowe- podsumowanie lipca + Roczek !

WAKACJE 2015




     Jak pisałam w ostatnim poście wyjeżdżałam na 10 dni, miałam nadzieję że podczas moich wakacji poza domem uda mi się coś wrzucić niestety nie miałam internetu. W sumie wyszło mi to nawet na dobre bo trochę sobie odpoczęłam od technologii (TV też nie było). Od razu przepraszam za nieodpowiadanie na komentarze, postaram się jak najszybciej to nadrobić. Byłam na Francuskiej wyspie Korsyce i muszę przyznać jest tam naprawdę ładnie, nie ma jakiejś powalającej ilości turystów, na plaży na spokojnie znajdzie się wolne miejsce. Jest ona górzysta a droga pełna zakrętów co dla mnie było sporym dyskomfortem (choroba lokomocyjna ;-;), ale myślę że mimo wszystko warto się tam wybrać bo niektóre miejsca są niesamowite :). 






ZAKUPOWY LIPIEC 


1. Kuroko's Basket tom 4
2. Śmiech w chmurach tom 3 
3. Karneval tom 12 
4. K-ON! tom 1 
5. Wzgórze Apolla tom 1 
6. PMMM: The movie- Rebelion tom 2 
7. Are you Alice ? tom 3 
8. Time Killers 



STUDIO JG i J.P.F





       Muszę się przyznać, że nie wiem od czego mam zacząć XD. Przeczytałam obie mangi z wielką przyjemnością. Urzekła mnie historia przedstawiona we "Wzgórzu Apolla", więc recenzji można jak najbardziej się spodziewać. Z bohaterów do gustu przypadł mi najbardziej Sentaro, który jest po prostu świetny. Ta manga jest zupełnie inna od większości jakie czytałam, świeża (chociaż akcja rozgrywa się w 1966r.). Jeśli chodzi o "K-ONa!" to niektórzy uważają, że jest to pierwsza "prawdziwa" yonkoma w Polsce, ale to tam fani. Zaskoczyła mnie kreska, która jest zupełnie inna jakiej się spodziewałam, taka trochę niedopracowana. W środku są cztery kolorowe strony plus powiększony format, więc fajnie. Nie jestem pewna co mi się bardziej podoba :manga czy anime, ale dla kogoś kto nie lubi tych klimatów nie polecałabym kupować. 


WANEKO 



        Przez wyjazd przeczytałam jeszcze tylko dwunasty tom "Karnevala", więc nie mam zbyt wiele do opisywania (może powinnam robić notki podsumowujące dopiero jak wszystko przejrzę -,-?). U Naia i Garekiego większych zmian nie ma (kreska też w dalszym ciągu jest niesamowicie słodka), mamy zdrajcę, wielkie przyjęcie organizowane przez Yanariego (ten dzieciak w dłuższych włosach), Kafuka zaczyna powoli znowu działać, a Karoku ujawnia co nieco o notesie znalezionym w lesie Niji, o i pojawia się nowa postać, ale to już pod sam koniec. Szczerze powiedziawszy to nie mam pojęcia jak autorka chce wszystko zgrabnie zakończyć, ale mam nadzieję, że jej się uda. 
    Przekartkowałam "Madoke" i "Śmiech w chmurach" i w tym pierwszym na pewno dzieją się rzeczy, których po pierwszym razie się nie ogarnie, a w drugim to raczej będzie płacz w chmurach. Z moich zakupów najbardziej interesuje mnie "Time Killers", więc pewnie będzie pierwszy w kolejce do przeczytania. 




      Jako, że postanowiłam sobie, że z każdych wakacji za granicą przywiozę coś związanego z A&M to musiałam kupić tę oto gazetę po francusku. Znalazłam ją w supermarkecie koło miejsca, w którym "mieszkaliśmy" w ostatni dzień. Szukałam i szukałam czegoś takiego (lub mangi), ale za nic nie mogłam znaleźć. Bardziej chyba lubią tam "Kaczora Donalda" bo było tam naprawdę sporo komiksów z nim w roli głównej. Myślę, że poświęcę na nią jakiś osobny post bo jest w niej kilka ciekawych rzeczy (niestety praktycznie nic nie rozumiem co jest tam napisane XD). Obok magazynu jest ręczniczek (?) z Super Maria, którego trafiłam u J.P.Fa. 


ROOK !!


       Wooow, jestem już rook na bloggerze ! :OO. Rocznica założenia minęła co prawda 17 lipca, ale tyle się działo, że wyleciało mi to z głowy. Dziwnie czuję się z tym, że tyle już w tym siedzę (tak, rok to dla mnie kawał czasu) i podziwiam wszystkich, którzy mają na koncie 2,3,4 i wiele więcej lat pisania. Nie raz miałam takie myśli, że po co ja to robię i chciałam to porzucić, ale coś wciąż mnie tu trzyma i mam nadzieję, że i w 2020 w dalszym ciągu będę straszyć Was (i tych przyszłych czytelników jeśli takowi będą) swoimi postami >,<. Pozostaje mi podziękować za wchodzenie tu czasem i zostanie na dłużej :)). 



    Pościk w sumie bardziej organizacyjny i informacyjny, następny będzie zapewne podsumowaniem ostatnich zapowiedzi wydawniczych, a kolejne mam nadzieję, że będą to recenzje bo dziwnie mi och brakowało przez ten czas kiedy nie miałam sieci XD. 


Komentujcie, obserwujcie !
Do następnego !





17 komentarzy:

  1. Gratuluję zaliczenia roku bycia blogerem ;).
    Nad "Wzgórzami Apolla" się zastanawiam, a Madokę mam w planach ^^.
    We Francji nigdy nie byłam, ale mamy się wybrać w następnym roku szkolnym albo do Paryża albo do Amsterdamu. Bardziej by mnie ucieszył Amsterdam, ale Paryżem też nie pogardzę c:.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D.
      "Wzgórza" strasznie polecam. Też chciałabym pojechać jeszcze do Paryża i zobaczyć wierzę Eiffla (chociaż już to trochę przereklamowane XD).

      Usuń
  2. Za "Wzgórze Apolla" zabrałam się na razie w postaci anime, nad mangą pomyślę później. "K-ON!" to kompletnie nie moja bajka (a przynajmniej takie mam wrażenie, obejrzałam tylko jeden odcinek anime). Gratulacje rocznicy. :D Jakoś nigdy nie miałam głowy do takich blogowych rocznic - mijają, a ja nawet nie zwracam na to uwagi i po prostu piszę dalej. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3. Pewnie też niedługo będę o nich zupełnie zapominać :').

      Usuń
  3. K-ON?! ♡♥♡ Miałam nie kupować mang na Niuiconie, ale chyba zmieniłam zdanie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Korsyka? Jak fajnie, nie znam nikogo, kto był na Korsyce, a wydaje się to tak fascynującą wyspą :D

    Co do mang, to Wzgórze już zamówione, mam nadzieję, że do jutra już dotrze ;u; Bo bardzo cieszę się na tytuł, oj bardzo!
    Mangowe pamiątki z innych krajów to naprawdę dobry pomysł, polecam :D I co, że się nie rozumie języka, jest fajnie!

    I gratuluję roku działalności - życzę czerpania dalszej przyjemności z blogowania i dużo weny i wytrwałości przy pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wow burżuje po Korsyce się rozbijają XD
    Też mam ochotę na K-on!, ale mnie nie stać XD Świetna komedia, widziałam anime i przeempikowałam sobie tomik. Wzgórze Apolla kupię pewnie dopiero za jakiś czas, wszyscy tak pieknie piszą, nie mogę się doczekać.
    Time Killers taka właśnie wakacyjna manga :D
    Gratulacje całego roku pisania!
    (Jej, zaczęłam blogować w 2011 roku... Ale Mangowa Norka dopiero w lipcu powstała.)
    Francuska gazetka to motor do googla tłumacza XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDD. Dziękuję, dziękuję 2011- spooro :D. Wyczuwam kilak popołudni przy nim spędzonych :'D.

      Usuń
  6. Cieszę się, że miałaś udane wakacje no i widzę, że zakupy również w lipcu dopisały! xD Kurczę to już chyba 5 blog na którym widzę Time Killers, nie ma odwrotu, też muszę sobie kupić swój egzemplarz, bo niezwykle mnie kusi ten tytuł.
    No i gratuluję roku w blogosferze, obyś została z nami jak najdłużej. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w sumie głównie ze względu popularności (ciekawość !) i dużej ilości kolorowych stron. Podobno już więcej dodruków nie będzie, więc to też trochę napędzało. Dziękuję, mam nadzieję że szybko jej nie opuszczę :).

      Usuń
  7. Super, miałam kiedyś jechać na Korsykę, ale ostatecznie skończyło się na Sycylii :D
    Ja ze swoimi tomiaczami K-ONa się pospieszyłam. Długo chorowałam na ten tytuł, a gdy po kilku latach postanowiłam go kupić to kilka dni później się okazało, że u nas wydadzą :x
    Gazetkę bym chętnie przejrzała (przy okazji byłby to test, ile się nauczyłam przez te lata nauki w szkole :DD)
    Sto lat, sto lat, życzę kolejnego roku :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój obóz paintballowy nad Bałtykiem skończył się na Korsyce XD. Rzeczywiście niezbyt. Francuski w szkole ? :D Zawsze to lepiej niż niemiecki :/. Dziękuję~.

      Usuń
  8. Tyle nowości, tyle do czytania. ;_;
    K-ONa się boję - nie jestem do końca pewna, czy mnie rozśmieszy. Wbrew pozorom bardzo trudno mangom, książkom i filmom mnie rozśmieszyć. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się go przeczytać.
    Karneval, Karneval. Mam zaległości w postaci 2 najnowszych tomów, yee.
    Time Killers to było takie trochę meh, nie kupiłabym go, gdybym miała okazję u kogoś przeczytać, a jego nakład nie był limitowany. XD
    Wzgórze Apolla kusi, ale nie. Nie kupię, dopóki nie ogarnę swoich zaległości.
    Wszyscy mnie tak kusicie. ;_;
    Ja tam planuję zakup mang po francusku, kiedy w przyszłym roku wybiorę się do Francji, bo myślę, że język trochę ogarniam. A fajnie byłoby mieć jakiś tytuł, którego w Polsce raczej nie wydadzą. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam zastój w czytaniu ;-;. To chyba przez to, że boję się, że w końcu nic nie będę miała do czytania XD.
      Jeśli trudno Cię rozśmieszyć to z K-ONem może poczekać aż jakiś znajomy kupi bo tak średnio z tą komedią (w moim odczuciu przynajmniej).
      Prawie Time Killer skończyłam i mi dziwnie większość historii się podobała :D. Nie będzie dodruków, więc za jakieś 10 lat ten tytuł będzie trudno dostępny dla "nowych", a ja będę nim szpanować XDD.
      Apollo to był taki impulsywny zakup, ale nie żałuję ! Też postanowiłam, że nie zacznę żadnej nowej serii dopóki nie uzbieram do końca Madoki, Śmiechu w chmurach i 5 cm na sekundę ;-;.
      Ja właśnie ubolewam, że nie udało mi się znaleźć jakiejś mangi :'(.

      Usuń
  9. Gratulacje roczka! Sama kilka miesięcy temu obchodziłam z moim internetowym kącikiem rocznice. Możemy już zaprowadzać nasze "dzieci" do żłobka! xD
    Jak ty byłaś blisko mnie koleżanko! Tosz ja mieszkam na Sardynii (na południe od Korsyki)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D. Piszę się na to ! Tak szybko dorastają :''').
      Tego się nie spodziewałam, wow XD.

      Usuń