Zakupy mangowe

niedziela, 6 września 2015

URL Song TAG + Taiga- żyje ? + nowość od Studia JG

Bardzo dziękuję panyuu za nominację 




     Kiedy na jednym z blogów zobaczyłam tę zabawę pomyślałam "ło bosz, to musi być mega trudne". Później okazało się, że sama zostałam nominowana. O dziwo poszło mi całkiem łatwo i świetnie się przy tym bawiłam :). Większość piosenek, które wybrałam można na co dzień usłyszeć w radiu, ale mam nadzieję, że czegoś nie będziecie znać XD. 


BO KOCHAM JAPONIĘ

*B- "Burn it down" Linkin Park 
To chyba jedna z moich ulubionych piosenek Linkin Park :D.





*O- "One more night" Maroon5
Czasami mam straszną fazę na nich i ROOM94 :O. 



*K- "Kill(Bury me)" 30 second to mars 
W sumie to średni mi podeszła, ale chciałam żeby było coś od nich.



*O- "Our Day Will Come" Amy Winehouse 
Mam album, na którym jest ta piosenka. Oświeciło mnie w ostatniej chwili, inaczej dałabym "Orki z Majorki" :P.



*C- "Chandelier" SIA 
Zawsze intrygowały mnie te teledyski i ogólnie jej piosenki są jakieś takie inne (chociaż może to przez głos jaki tutaj ma) 



*H- "Hey brother" Avicii 
Strasznie lubię Avicii chociaż jego piosenki lecą aż do znudzenia. 



*A- "American idiot" Green Day 
Kocham piosenkę, kocham teledysk, kocham Green Daya *^*.



*M-"Megitsune" Babymetal 
W końcu coś po japońsku. Babymetal wykonuje piosenki w klimatach szeroko pojętych heavymetalowych. 



*J- "Justice" C-Clown 
Moje pierwsza piosenka K-popowa ! Żadne Big Bangi nie przypadły mi do gustu tak jak to XD. 



*A- "A place with no name" Michael Jackson 
Michael Jackson żyje. Ja Wam to mówię. 



*P- "Poker Face" Lady GAGA 
Tak dawno tego nie słyszałam. Byłam taka mała. Czego ja słuchałam 0.0. 



*O- "On Fire" Eminem 
Eminem to Eminem, więcej chyba nie trzeba mówić :P.



*N- "Nie wiem" Young Multi 
Polski akcent, ogólnie to nie polecam. 



*I- "I don't fuck with you" Big sean 
Przy tej piosence grałam w karty i popijałam wodę z garnka :'D. 


*E- "Esoragoto" nano.RIPE 
Lubię piosenki od nich, wokalistka ma taki słodki głos. ("Esora" to opening z "Sankarea"-polecam) :). 



Nominuję : 









Taigo, żyjesz ?



         Dnia drugiego września 2015 roku wydawnictwo mangowe "Taiga" na swoim Facebooku ogłosiło swoje zawieszenie (czy może już upadek ?). Piszą, że od kilku miesięcy zmagali się z trudną sytuacją finansową (można to było zaobserwować wzrostem cen, z  ok. 20 do ok. 23 zł.). Już wtedy wiedziałam, że coś się święci. Podobno ostatnio wyszli na prostą, ale ich firma-matka nie dała im zezwolenia na dalszą działalność (ze względu na własne problemy związane z pieniędzmi). Wydawnictwo jednak nie ogłosiło wprost upadku, mają zamiar strać się o powrót. Życzę im oczywiście jak najlepiej, i że jeśli zdecydują się wrócić wydadzą do końca najpierw "Pet shop of horrors", bo nie zakończona seria to naprawdę nieciekawa sprawa. 
        Przez sytuacja Taigi zaczęłam się zastanawiać jak poradzi sobie Dango (bo RingoAme jak na razie chyba nie narzeka). Pozostaje czekać i obserwować. 


NOWOŚĆ OD STUDIA JG



Tytuł : H.P. Lovecraft OGAR i inne opowiadania
Autor : Tanabe Gou
Liczba tomów : 1 (zakończone)
Gatunki : Horror
Premiera : 3 październik 
Cena : Ok. 30 złoty 


        Manga autorstwa Tanabe Gou to adaptacja trzech historii autorstwa Lovecrafta, amerykańskiego mistrza horroru (którego nie przeczytałam ani jednej książki >,<). "Świątynia"("The Temple") jest historią niemieckiej załogi łodzi podwodnej, którzy po zatopieniu brytyjskiego okrętu po wynurzeniu znajdują uczepionego pokładu martwego człowieka. W kieszeni trupa Niemcy znajdują posążek z kości słoniowej. Na

łodzi zaczynają dziać się dziwne rzeczy. "Ogar" ("The Hound") opowiada o dwóch hienach cmentarnych, które okradanie nagrobków traktują jak hobby. Każda ich akcja jest dopracowana pod względem zarówno technicznym jak i artystycznym. Pewnego dnia w Holandii kradną coś czego nigdy nie powinni dotykać. I ostatnie "Zaginione miasto" ("The Nameless City") jest o architekcie odkrywającym na pustyni nienazwane miasto, które kiedyś zamieszkiwała inna rasa. Pod ruinami odkrywa straszne pozostałości minionych wieków. 
         To na pewno będzie coś niezłego, historie wydają się być ciekawe. Kreska Tanabe jest bardziej realistyczna niż mangowa, więc strach będzie spotęgowany. Mam spore wymagania :D. Jestem zaskoczona, że JG zapowiada zupełne nowości kiedy ani widu, ani słychu o "Noragami", LN "Toradory", "Tonari no Kaibutsu-kun" czy kontynuacji chociażby "Zakuro". Mam nadzieję, że niedługo coś ruszy -,-. 


Komentujcie, obserwujcie !
Do następnego !










16 komentarzy:

  1. Jeju, uwielbiam tę piosenkę od Babymetal! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Noragami ma być jeszcze we wrześniu, takie są ploty :p
    A Taidze życzę jak najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby fajnie gdyby te ploty okazały się prawdą, miło byłoby też gdyby coś ruszyło w sprawie kolejnych tomów "Księcia Piekieł" XD,

      Usuń
  3. Biedna Taiga :( Wprawdzie mam od nich tylko Motylka, ale myślałam, że może wydadzą jeszcze jakiś fajny josei. Współczuję fanom Pet shopa. Nowość od Studia wygląda całkiem zachęcająco, lubię takie klimaty, ale tak jak Ty niepokoi cisza odnoście nowych tytułów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam od nich tylko Wolkin' i miałam w planach Pet Shopa, szkoda ich strasznie :(. Wydawali dość niszowe tytuły, a jednotomówki nie były najlepsze, ale mieli w sobie to coś. Studio ma chyba największe opóźnienia ze wszystkich wydawnictw.

      Usuń
  4. Bardzo fajny jest ten tag + widzę, że ciekawe piosenki wybrałaś. ^^ Szkoda Taigi, ich Petshop to była obecnie moja ulubiona mangą wydawaną w Polsce. T.T Wydaje mi się, że to mnożenie się wydawnictw na naszym rynku nie jest dobrą drogą do rozwoju, ale cóż wszystkim nowym życzę powodzenia i oby nie podzielili losu upadłych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się brać różnorodne :D. Niestety nie było mi dane zapoznać się z tą serią, ale słyszałam, że sprzedaż była fatalna, a z drugiej strony sporo osób tak jak Ty Pet Shopa sobie chwaliło. Większość gatunków jest już "zaklepane" na naszym rynku, Waneko ma romanse i mangi bardziej dla dziewczyn, JPF tasiemce, Kotori yaoice, Studio podobnie co Waneko, ale pasujące do siebie itd., więc trudno wbić się komuś nowemu z czymś dobrym (wiadomo kto zgarnia najlepsze licencje), myślę że jeszcze sporo wydawnictw się u nas pojawi co podzielając Twoje zdanie nie jest dobre >,<.

      Usuń
  5. Z tą nominacją zaczęłam żałować, że wymyśliłam sobie taki długi tytuł bloga :d. Na serio, nawet ty nie napisałaś całego tytułu. Postaram się coś sklecić, ale nie obiecuję cudów. Mimo to, szczerze dziękuję za nominacje! :D
    Ciekawa i różnorodna topka Ci wyszła. Miło się słuchało :).
    Taigi naprawdę szkoda, bo de facto prezentowała wysoki poziom tytułów (mimo bardzo średnich jednotomowek).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynam żałować, że wkopałam Ciebie w ten Tag >,<, mam nadzieję, że uda Ci się go zrobić (i fajnie skrócić, masz aż 8 "a" w tytule !) Powodzenia :'')).

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację, na pewno się za ten TAG zabiorę. :D
    "Bury me" też mi jakoś za bardzo nie podeszło. "Chandelier" ma dość ciekawy teledysk. Cały czas zapominałam, że miałam posłuchać czegoś od Babymetal, w końcu znalazła się okazja. Też dawno nie słyszałam "Poker Face". A kiedyś to był taki hit. xD
    Co prawda od Taigi mam tylko dwie serie (w tym Pet Shop of Horrors, którego kolejne tomy chętnie bym przeczytała), ale mimo wszystko ich szkoda. Nowość od Studia JG może się okazać dość ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że z koleżankami cały czas tego słuchałam, no i lubiłam teledysk XDD. Coś czuję, że kupię ten horror, no i sama twórczość Lovecrafta mnie zainteresowała :).

      Usuń
  7. Orki z Majorki sa przeciez super!
    Studio JG szaleje z cenami, ale nas doja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczę, że mają swój urok :D (Orki to takie pandy tylko, że w wodzie i mają płetwy XDDDD). No, cena wysoko, spodziewam się jakiegoś luksusowego wydania :D.

      Usuń
    2. Nie, orki są mądre!
      Ha, dostaniemy zwykłe.

      Usuń
  8. Wow znam wszystkie te piosenki, tyle wygrać :D. No i nie ma za co, cieszę się, że poradziłaś sobie z tym tagiem hahah :P. Na ten horror chyba się nie skuszę, trochę kasy mi szkoda :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Mistrz ! :D. Tag strasznie przyjemny :). Mi też szkoda kasy więc mam nadzieję że trafię na jakąś promocję C:.

    OdpowiedzUsuń