Zakupy mangowe

wtorek, 1 września 2015

Zakupy mangowe- podsumowanie sierpnia

SIERPIEŃ 


1. Pandora Hearts tom 18
2. Death Note tom 3 
3. Death Note tom 4 
4. Death Note tom 5 




       Sierpień nie był zbyt obfitym miesiącem. Wydałam na te cztery powyższe mangi naprawdę niewiele bo "Death Note" jest używany. Pozytywnie zaskoczył mnie bardzo dobry stan, żadnych zagięć ani wylatujących stron. Niestety nie udało mi się jeszcze przeczytać żadnej z części bo przyszły do mnie dopiero wczoraj, a nie miałam zbytnio czasu. Za to aż nie mogę przestać podziwiać te okładki *^*. Muszę szybko się za nie zabrać bo strasznie jestem ciekawa jak Light rozprawił się z kamerami i podsłuchem w swoim pokoju, no i pojawia się Misa :D.
W "Pandorze" za to w dalszym ciągu mamy powrót do przeszłości, sporo Gila, o wile więcej Alice (w końcu !), Oz dowiaduje się prawdy o sobie, dużo dramatu i nadal nie poznaliśmy odpowiedzi na wszystkie pytania. Coś czuję, że następny tom będzie jak zwykle (od około 5 tomów) napakowany akcją, ale powoli będzie się uspokajać. Zaczynam tęsknić do początku serii kiedy cała trójka żyła sobie w nieświadomości może nie najszczęśliwsi, ale uśmiechający się szczerze (a nie jak teraz, te oczy przepełnione żalem i smutkiem ;-;). 



       Stało się. Koniec wakacji, jakoś nie mogę uwierzyć w to, że jutro będą normalne lekcje. Myślę, że całe wolne przeżyłam w miarę aktywnie (ale i tak żałuję naprawdę dużej ilości dni spędzonych w domu przed komputerem). Mam nadzieję, że Wy też jesteście zadowoleni ze swoich. Życzę udanego roku szkolnego, i ogólnie wszystkiego dobrego dla tych, którzy "placówki szkolno-wychowawcze" już mają za sobą :). (króciutki ten pościk >,<)

Komentujcie, obserwujcie ! 
Do następnego ! 

11 komentarzy:

  1. Bardzo miło wspominam Death Note, w końcu to była moja pierwsza papierowa manga i do tego niespodziewany prezent! :) Ogólnie mangę bardzo dobrze się czyta. Tylko szkoda, iż ostatnie watki nie przypadły mi bardzo do gustu.
    Pandora ma naprawdę ładne okładki ^o^. Mam nadzieję, że Waneko, jeśli w ogóle zdecyduje się na jakikolwiek artbook, to będzie to ten z Pandory :).

    Milego rozpoczęcia roku szkolnego! Jutro okażę się próbą, czy ciągle pamiętasz jak się trzyma długopis. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że dobrze (i szybko) się czyta. Łatwo się w to wkręciłam. Niestety nie wiem jak się skończyło bo nigdy nie dokończyłąm oglądania anime ;-;. Waneko ostatnio zaskoczyło LN, więc myślę że są realne szanse na artbook z Pandorki (w końcu taka popularna, i ma takich oddanych fanów !). :D.
      Dziękuję, piszę trochę brzydziej, ale nie jest źle ;).

      Usuń
  2. Pamietam swoje pierwsze tomiki DN. Zobaczylam w księgarni i omal nie upadlam z wrazenia, ze mango mozna kupic xD I ponyslec, ze od tego wszystko sie zaczelo..

    Powodzenia w szkole, prosze pilnie sie uczyc :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo zareagowałam jak zobaczyłam jakieś mangi w Empiku, to było świetne uczucie :D. Dziękuję, mam taki zamiar :) ~.

      Usuń
  3. Death Note, ładnie, ładnie. Przerwałam kupowanie na szóstym tomie, jest za wiele innych mang do kupienia :C
    Bwehehe, mysza ma spoilery do Pandory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powoli sobie zbieram (baaardzo powoli) i jeśli po taniości się trafi nie zastanawiam się zbyt długo.
      Też mam :3. Akcja z Gilem chyba w następnym tomie XD.

      Usuń
  4. Death Note. <3 Ach te wspomnienia, jedna z moich pierwszych mang, troszkę już stara, troszkę jej strony wylatują, ale mimo wszystko nadal prezentuje się całkiem całkiem. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Death Note mam już w całości, ale z Pandorą dopiero zaczynam. Eh, kiedy ja uzbieram tych 17 brakujących tomów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę życzyć tylko powodzenia :). Możesz polować na używane, ostatni widzę coraz więcej propozycji sprzedania większej ilości tomów. W dodatku tomiki szybko się czyta i historia jest wciągająca, więc fajnie mieć mały zapas ;D.

      Usuń
  6. Death Note dobra manga, jedna z lepszych jakie czytałam :) Tak bardzo się cieszę, że nie czytałam skanów Pandory i teraz każdy kolejny tomik przynosi sporo niespodzianek i nie mogę się doczekać kolejnych. Zastanawia mnie jak autorka chce to wszystko rozwiązać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję,że tak stwierdzę jak przeczytam całość :D. Skanów jako takich nie czytam, miałam człowieka od spojlerowania i widziałam kilka scen z dalszych części, więc na szczęście aż tak dużo mnie nie ominęło :). Mam nadzieję, że zakończenie będzie w miarę spokojne, ale zjawiskowe XD.

      Usuń