Zakupy mangowe

środa, 24 grudnia 2014

Moje TOP 10 openingów z anime z sezonu JESIEŃ 2014 + życzenia z twórczością własną

Uwaga: Nie będą oceniane op i ed z serii 24-odcinkowych lub jeszcze niezakończonych takich jak np. Fairy Tail czy Akame Ga Kill


MOJE TOP 10 OPENINGÓW 

MIEJSCE 10 
anime : Denki-gai no Honya-san 
tytuł : Kajirikake no Ringo
wykonawca : Ayana Taketatsu 

Trochę przymulające ,ale nie jest złe. 


MIEJSCE 9 
anime : Sora no Method 
tytuł : Stargazer 
wykonawca : Larval Stage Planning 

Niestety znalazłam tylko pełną wersję ,więc możecie słuchac tak do 1:30. To był ciężki wybór między tym a 10. Stwierdziłam ,że to jest bardziej rytmiczne. 

MIEJSCE 8 
anime : Gugure ! Kokkuri-san 
tytuł : Welcome !!
wykonawca : DISCOkemokemoke


Mój komentarz ? Dance! Dance! Dance!

MIEJSCE 7
anime : Nanatsu No Taizai 
tytuł : Netsujou no Spectrum 
wykonawca : Ikimono-gakari 
Ma taki oryginalny głos !

MIEJSCE 6
anime : Trinity Seven 
tytuł : Seven Doors 
wykonawca : Striker Shuffle
Tym kończymy piąteczkę, anime nie jest zbyt fajne ,ale muza niezła

MIEJSCE 5
anime : Orenchi No Furo Jijou 
tytuł : Chimeishou
wykonawca : Fatal Wound
Poważny prawda ? Historia zupełnie inna. Trzymajcie full wersje bo op trwa 30 sekund XD

MIEJSCE 4
anime : Ookami Shoujo to Kuro Ouji 
tytuł : Love good time
wykonawca : Special Thanks (?)
Całkiem fajne ,ale kreska okropna

MIEJSCE 3
anime : Garo 
tytuł : Hono no Kokuni
wykonawca : Divine Flame



MIEJSCE 2
anime : World Trigger 
tytuł : Giri Giri 
wykonawca : Sonar Pocket

MIEJSCE 1
anime : Shingeki No Bahamut: Genesis 
tytuł : EXiSTANCE
wykonawca : SiM


            Była zacięta walka o pierwsze miejsce no, ale wygrało mocne brzmienie z smokami w tle XD             Miały byc też endingi ,ale niestety nie udało się, nie zdążyłam ich wybrac ,a nie chciałam też aby były takie pustki.
           Spóźnione ale proszę :D
           Więc życzą Wam wszystkiego co najlepsze w te święta, miło spędzonego czasu i w ogóle- nie jetem dobra w składaniu życzeń :) No i obrazek dla Was, wiem że okropny, ale jak się staram to nic mi nie wychodzi .
             A ogòlnie to myślę,że to ostatni taki post z top z muzyką, od teraz będą tylko TOPy z anime pod koniec sezonu (to już niedługo :O



Komentujcie,obserwujcie 
Do następnego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz