Zakupy mangowe

wtorek, 30 grudnia 2014

Totalne podsumowanie roku 2014

2014


Przez ten rok duużo się wydarzyło. Stworzyłam tego bloga, już nawet sama nie pamiętam dlaczego, chyba z nudów, bo wakacje mi się dłużyły, zresztą chciałam coś zrobić dla fandomu i mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z moich postów pod względem treści, oczywiście wciąż staram się aby były one lepsze. Byłam w wielu ciekawych miejscach, poznałam wielu wspaniałych ludzi. Kłóciłam się, traciłam i zdobywałam nowych przyjaciół. Nieskończenie wiele razy dostawałam głupawki i miałam niezłe odpały. Zwiedziłam stacjonarną Yattę we Wrocławiu i już niedługo mam zamiar znowu się do niej wybrać z zamiarem zakupienia jakiejś figurki. Postanowiłam, że z każdego kraju w jaki się pojawię przywiozę mangę na pamiątkę, oczywiście jeśli będzie to możliwe. Wydarzyło się jeszcze masa innych rzeczy o których już nie będę pisać, nie chcę Was pozanudzac. I chyba została tylko jedna rzecz do zrobienia, a jest nią życzenie Wam wszystkiego co najlepsze w nowym nadchodzącym roku 2015, mam nadzieję, że zarówno dla mnie jak i dla Was będzie on udany :D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz