Zakupy mangowe

wtorek, 9 grudnia 2014

Trzy nowości od Waneko+ niemangowo: Głupi i Głupszy Bardziej


           Miałam całkiem fajny temat do opisania , BA nawet kawałek napisałam i wtedy zdałam sobie sprawę ,że to wcale nie było fajne, dlatego z wielkim bólem serca prezętuję Wam tylko trzy mikołajkowe nowości od Waneko i coś nowego na blogu czyli ,,niemangowe", serię w której będę opisywać jakieś ciekawe kreskówki, filmy, książki zupełnie niezwiązane z tematem przewodnim, dzisiaj zaprezętuję film na którym ostatnio byłam w kinie czyli Głupi i Głupszy Bardziej,ale to za chwilę najpierw nowości :3 

PUELLA MAGI MADOKA MAGICA : THE REBELLION STORY 



         Kolejna z części z uniwersum Madoki będzie wydawana w Polsce już od 16 lutego. Mam nadzieję ,że nie będzie zbyt nudna bo different story nie za bardzo przypadła mi do gustu, minusem jest to ,że została stworzona na podstawie anime więc coraz więcej obaw, na szczęście autorzy pozostaną niezmienni a rebellion to bunt więc mam nadzieję na naprawdę dobrą lekturę , na pewno kupię. 


TIME KILLERS 


             Jedenaście szalonych opowiadań autorstwa Kazue Kato- twórczyni Ao no Exorcist. Pozycja obowiązkowa dla fanów. Waneko pisze ,że ta jednotomówka będzie miałam aż 15 kolorowych stron (nieźle prawda ?). Nie kupuję egzorcysty ,ale kto wie ,może na ten tytuł się skuszę ? 

DURARARA 


             Jestem przekonana ,że wielu z Was słyszało o anime, ja niestety nie przebrnęłam przez nie. Oczywiście nie poddałam się i kiedyś je obejrzę do końca i może nawet zrecenzuję, kto wiem. Manga ma cztery tomy i szczerze wątpię aby zagościła u mnie na półce, może w przyszłości bliżej zapoznam się z dolarsami ,ale nie teraz. Stanowczo nie teraz. 


Z serii niemangowe : Głupi i Głupszy Bardziej 



           Od razu na początku napiszę ,że nie widziałam poprzednich filmów,ale nie przeszkodziło mi to w dobrej zabawie podczas oglądania. 
           Harry i Loyd to przyjaciele od zawsze więc jeśli któremuś się coś przytrafi drugi mu pomoże. Loyd od 20 lat jest w szpitalu psychiatrycznym, a Harry przychodzi do niego w każdą środę. Czyż to nie wspaniałe ? Ale co jeśli to był tylko jeden wielki żart ? Wściekłość i zniszczenie ? Nic bardziej mylnego ! To najlepszy wkręt na świecie ! Tymczasem Harry ma chorą nerkę i potrzebuje nową, jedyną osobą która może byc dawcą jest jego nieślubne córka, ale najpierw trzeba ją znaleźć, co z tego ,że ta para nawet nie wie z której strony listu jest jej adres i jedzie w kółko ? 
           Całkiem niezła komedia, mimo wszystko ,,tyłka nie urywa" jak to mówi moja koleżanka, niektóre żarty mogą dla kogoś byc nieprzyjemne więc trzeba się na to nastawic. 
           Mam nadzieję ,że nowa seria będzie się podobać i może dostanę w końcu jakiś komentarz, to smutne kiedy ludzie nie chcą wyrażać swojej opinii albo nie chcą napisać co jest nie tak, naprawdę chcę ulepszac tego bloga i swój styl pisania więc pomóżcie mi ! 
Do następnego !

1 komentarz:

  1. Widziałam "Głupi i Głupszy bardziej". Mozna przy tym filmie pośmiać się.

    OdpowiedzUsuń