Zakupy mangowe

sobota, 7 lutego 2015

Początek 2

POCZĄTEK 2 

            Ostatnio tak sobie myślę, żeby trochę odpocząć od recenzji, tak z dwa tygodnie. Na 14 mam już plan, to będzie taki walentynkowy post, ale na dzisiaj nie miałam żadnego pomysłu i nagle doznałam olśnienia. Ej, przecież ostatnio masz kilka razy więcej wejść niż na początku, więc napisz coś o sobie ! Taak, tak właśnie pomyślałam i uznałam, że to nie takie złe, więc zamiast uczyć się na polski, fizykę, historię i Totoro wie na co jeszcze, ja postanowiłam stworzyć to. 

KIM JESTEM ? 

            Zupełnie szarym człowiekiem, takim koło którego przejdzie się i nawet nie zauważy (to trochę smutne, ale nie przeszkadza mi zbytnio). Mój wygląd określiłabym na wskroś przeciętny. Wzrost. 164, przeciętny. Kolor włosów. Jasny brąz, przeciętny. Oczy. Niebieskie, przeciętne- sami widzicie. 

MOJE HOBBY I ZAINTERESOWANIA ? 

         Zaczęłam prowadzić tego bloga dlatego, że chciałam coś zrobić dla fandomu (udało się ?), ale nic by z tego nie wyszło gdyby nie moje zainteresowanie M&A. Wszystko zaczęło się 4 lata temu, byłam sobie zwykłym dzieciakiem dopóki nie zaprzyjaźniłam się z zafiksowaną na punkcie Hetali i Sebastiana z Kuroshitsuji dziewczyną, to ona wprowadziła mnie w ten świat i to od nie wszystko się zaczęło, na początku oczywiście oglądałam tylko anime, potem doszły do tego mangi w wersji online, a teraz 4 lata później jestem tu, a w pokoju przetrzymuję około 100 tomików z ponad 20 serii, to chyba nie jest zły wynik ? Oczywiście oprócz tego mam inne zainteresowania, kocham czytać książki i pisać swoje historie (mam zamiar założyć bloga z nimi na wakacje), więc staram się nie ograniczać się tylko do jednej rzeczy. 

CO LUBIĘ ? 


a kiedy już będę miała takie włosy to zostanę Warszawką tęczą

WOS (Wiedza O Społeczeństwie), historię, polski, angielski, słodycze (moje zęby przez to cierpią ;-;), herbatę bez cukru (mimo, że słodkości moim życiem to herbatę uwielbiam gorzką), bluzy (wiecie te zakładane przez głowę), długie skarpetki, komedie (pod każdą postacią), może jeszcze romanse, ale takie bardziej na poważnie (nie chodzi o poważne uczucia tylko takie przemyślenia na ten temat czy coś, ale jakieś płytkie tak o, dla rozrywki czasami obejrzę), tatuaże (na 18 sobie zrobię, ale to podobno strasznie boli), kolorowe włosy (co z tego, że na głowie miałam tylko rudy ? Tak, rudy) i oczywiście WAS lubię jeszcze wiele innych rzeczy, które aktualnie nie przychodzą mi do głowy albo nie chcę ich pisać, ale wiedzcie że to nie koniec. 

A CZEGO NIE... 



Dentysty, igieł, niemieckiego, fizyki, ludzi którzy opowiadają dziwne rzeczy, a kiedy powie im się prosto w twarz, że kłamią to i tak dalej ciągną swoją szopkę, ignorowania problemów, użalania się nad sobą, otwartego naśmiewania się z innych, nie tolerancji, zimy, horrorów (ej chwila, to co ja robiłam na ich maratonie ?), ale jeszcze bardziej horrorów psychologicznych, jadą po wyobraźni po nocach, że masakra (przynajmniej w moim przypadku ;-;), kakao, sera żółtego (roztopiony jak najbardziej, ale temu w pierwotnej formie mówię NIE), mleka, parówek, tłustych rzeczy, owadów, starych wierz (mam takie mały lęk wysokości). Ostatnio miałam taką odrazę do psów, nie wiem czemu, ale czasami tak. 

CIEKAWOSTKA 

Rzadko bo rzadko, ale jednak mam takie mega wahania nastrojów, ostatnio oblałam brata wodą, od tak. To chyba nie jest normalne. 

STARSZE RECENZJE DO KTÓRYCH WARTO ZAJRZEĆ (linki)

mikakunin de shinkoukei

hatsukoi limited

olimpos

Zachęcam taż do zapoznania się z recenzją Zankyou no Terror i Puella Magi Madoka Magica. 

Cóż to by było na tyle, mam nadzieję, że się Wam spodoba (napiszcie mi coś o sobie ! <3), za tydzień też nie będzie recenzji bo walentynki więc będzie coś innego (ktoś się domyśla co to ?), nie wiem jak wyjdzie ten tekst (podpowiedź: to będzie ciekawostka tak w stylu jak ,,Czym tak właściwie jest manga i anime") bo jeszcze nie zaczęłam pisać, ale moc jest !


Komentujcie, obserwujcie !
Do następnego !




2 komentarze:

  1. Też lubię kolorki na włosach, obecnie mam fioletową grzywkę. :D
    Nie lubisz kakaa? O___o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowa grzykawa ! Zazdro, ja pewnie dopiero na wakację się farbnę na jakiś szalony kolor :D. Cóż, do kakao nigdy mnie nie ciągnęło, potem przyszła niechęć do mleka i tak jakoś wyszło, ale gorąca czekolada u mnie zawsze mile widziana XD Pozdrowionka :D

      Usuń